+ 420 776 072 498
info@mojecallcentrum.cz

Pasivní telemarketing – zákaznická linka

Moje callcentrum

Komplexní péče o vaše zákazníky:

 

S počínající přesyceností trhu se mění i celkový způsob komunikace a očekávání zákazníků, kteří stále častěji očekávají osobní přístup. Tedy takovou komunikaci, která jim dává pocit jedinečné péče a znalosti jejich konkrétních potřeb. Proto je naší prioritou kvalitní hovor s výsledkem, maximální péčí a efektivitou.

Další cesta ke komplexnosti Vašich zákaznických služeb

Informační linka
Zákaznická linka
Objednávková linka
Soutěžní linka
Správa věrnostních klubů
Technická podpora – Helpdesk
Back office služby (příjem a zpracování emailů)

Informační linka

Poskytování základních informací, rad, tipů a doporučení. Zodpovídání otázek klientů na základě předchozí marketingové či reklamní kampaně. Klientům vysvětlíme podstatu nabídky produktu či speciální akce, případně je upozorníme na všechna důležitá fakta a podmínky.

Zákaznické linka

Zákaznické linky plní v současnosti funkci nejdůležitějšího komunikačního kanálu mezi firmou a klientem. Příjem žádosti a přání klientů, reklamace, stížnosti, podněty na úpravy a změny využívaných služeb. Rychlé vyřízení požadavku.

Objednávková linka – podpora prodeje

Příjem a zpracování objednávky. Prodej doplňkových služeb/produktů
(x-sell, up-sell, telemarketing)

Technická podpora – Helpdesk

Zajištění technické podpory pro zákazníky využívající služeb nebo produktů Vaší společnosti. Okamžitá dostupnost a fundované poradenství.
Podpora při registraci nebo orientaci v e-shopu, či e-commerce centru apod.

Výhody outsourcingu zákaznického servisu:

nižší náklady na provoz (personální, energie, prostory)
bez nutnosti investic do vlastních technologií
neřešíte personální problematiku (fluktuace, absence, školení, nábory)
garantovaná kvalita služeb a flexibilita (možnost kontroly kvality a úpravy parametrů služby kdykoli během procesu)
okamžitá zpětná vazba na marketingové kampaně
rychlost odbavování příchozích hovorů
úspora času

Voláme na vaše přání

Postupujeme přesně podle vašeho zadání. Hovor přizpůsobíme na míru vaším potřebám, od pozdravu až po závěrečné rozloučení, navíc k tomu přidáme vlastní zkušenosti.

Okamžitý přehled – pravidelné reporty

Chceme našim zákazníkům nabídnout možnost být v obraze v každém okamžiku, proto již během hovoru zaznamenáváme jeho průběh do cloudu, takže jej můžete sledovat online, ještě před ukončením hovoru tedy víte, co se děje.  Jakmile je telefonát u konce, veškeré informace o hovoru ihned zasíláme na vámi určená místa, například na váš email či přímo do vašeho systému. Kromě informovaní o hovoru vám také zpracujeme pravidelný report.

Ceník


* Všechny ceny jsou uvedeny bez DPH.

Naší prioritou je kvalitní hovor s výsledkem, maximální péčí a kvalitou

Pro objednání pasivního telemarketingu vyplňte následující formulář nebo volejte na 776 072 498

Tento web používá soubory cookies k analýze návštěvnosti Více informací

Nastavení cookie na tomto webu je nastaveno pro "povoleno cookies", aby vám poskytlo nejlepší možné prohlížení stránek. Pokud budete nadále používat tento web bez změny nastavení cookie nebo klepnete na tlačítko "Souhlasím" souhlasíte s podmínkami použití cookie.

Zavřít