Komplexní péče o vaše zákazníky:
S počínající přesyceností trhu se mění i celkový způsob komunikace a očekávání zákazníků, kteří stále častěji očekávají osobní přístup. Tedy takovou komunikaci, která jim dává pocit jedinečné péče a znalosti jejich konkrétních potřeb. Proto je naší prioritou kvalitní hovor s výsledkem, maximální péčí a efektivitou.
Další cesta ke komplexnosti Vašich zákaznických služeb
Informační linka
Zákaznická linka
Objednávková linka
Soutěžní linka
Správa věrnostních klubů
Technická podpora – Helpdesk
Back office služby (příjem a zpracování emailů)
Informační linka
Poskytování základních informací, rad, tipů a doporučení. Zodpovídání otázek klientů na základě předchozí marketingové či reklamní kampaně. Klientům vysvětlíme podstatu nabídky produktu či speciální akce, případně je upozorníme na všechna důležitá fakta a podmínky.
Zákaznické linka
Zákaznické linky plní v současnosti funkci nejdůležitějšího komunikačního kanálu mezi firmou a klientem. Příjem žádosti a přání klientů, reklamace, stížnosti, podněty na úpravy a změny využívaných služeb. Rychlé vyřízení požadavku.
Objednávková linka – podpora prodeje
Příjem a zpracování objednávky. Prodej doplňkových služeb/produktů
(x-sell, up-sell, telemarketing)
Technická podpora – Helpdesk
Zajištění technické podpory pro zákazníky využívající služeb nebo produktů Vaší společnosti. Okamžitá dostupnost a fundované poradenství.
Podpora při registraci nebo orientaci v e-shopu, či e-commerce centru apod.
Výhody outsourcingu zákaznického servisu:
nižší náklady na provoz (personální, energie, prostory)
bez nutnosti investic do vlastních technologií
neřešíte personální problematiku (fluktuace, absence, školení, nábory)
garantovaná kvalita služeb a flexibilita (možnost kontroly kvality a úpravy parametrů služby kdykoli během procesu)
okamžitá zpětná vazba na marketingové kampaně
rychlost odbavování příchozích hovorů
úspora času
Voláme na vaše přání
Postupujeme přesně podle vašeho zadání. Hovor přizpůsobíme na míru vaším potřebám, od pozdravu až po závěrečné rozloučení, navíc k tomu přidáme vlastní zkušenosti.
Okamžitý přehled – pravidelné reporty
Chceme našim zákazníkům nabídnout možnost být v obraze v každém okamžiku, proto již během hovoru zaznamenáváme jeho průběh do cloudu, takže jej můžete sledovat online, ještě před ukončením hovoru tedy víte, co se děje. Jakmile je telefonát u konce, veškeré informace o hovoru ihned zasíláme na vámi určená místa, například na váš email či přímo do vašeho systému. Kromě informovaní o hovoru vám také zpracujeme pravidelný report.
Ceník
Moje FREE callcentrum | Moje MALÉ callcentrum | Moje VELKÉ callcentrum | Individální nabídka | |
Týdenní cena / cena při min obj. 4 týdnů | 0 Kč | 1250 Kč / 1200 Kč | 1999 Kč / 1850 Kč | individuální cena |
Počet odbavených hovorů nebo konverzací/týden | 0 | do 5 | do 10 | nad 10 |
Cena za přijatý hovor nad rámec | 69 Kč | 55 Kč | 50 Kč | individuální cena |
Firemní pozdrav | ano | ano | ano | ano |
Živý operátor / asistentka | ano | ano | ano | ano |
Vystupování jménem klienta | ano | ano | ano | ano |
Zřízení tel čísla | za poplatek | za poplatek | za poplatek | zdarma |
Provoz | 10-17 | 9-18 | 9-18 | 24/7 |
Obsluha emailu | ne | ne | ano | ano |
Obsluha chatu | ne | ne | ano | ano |
Online ticket* | ne | ne | ano | ano |
Napojení na CRM klienta | ne | za poplatek | za poplatek | ano |
Pravidelný grafický report | ne | za poplatek | za poplatek | ano |
* Všechny ceny jsou uvedeny bez DPH.
Naší prioritou je kvalitní hovor s výsledkem, maximální péčí a kvalitou
Pro objednání pasivního telemarketingu vyplňte následující formulář nebo volejte na 771 142 559