
Čas jsou peníze, to je stará známá pravda. A podnikání je dynamický obor, ve kterém jde o peníze, a tedy i o čas. Moje callcentrum je koncept, který se drží těchto zásad, a přitom jde s dobou, protože ta se mění a vyžaduje změnu stylu i v telemarketingu.
Šetříme náklady svoje i vaše. Proto naši operátoři pracují z domova, kde mají komfort a nemusí nikam dojíždět, sami si přizpůsobí pracovní dobu a jsou v pohodě. Díky tomu mají lepší výsledky, a to je dobře pro všechny.
Shánět, zaučovat, motivovat a následně odměňovat zaměstnance je v dnešní době stále náročnější. A bere to čas. Pokud využijete služby externího callcentra na principu B2B ušetříte nejen spoustu peněz a času. Neřešíte nedostatek zaměstnanců na trhu, jejich nahrazování při dovolených a nemocech, nekupujete drahé vybavení. Vše proběhne jednoduše a profesionálně, včetně fakturace.
Moje callcentrum se postará o to, aby na vaší zakázce fungovalo vše naprosto profesionálně a precizně. Je to naše odpovědnost a té se nebojíme. Vy si nadiktujete cíl, my vymyslíme strategii a výsledek vám předáme jako balíček s mašličkou. Vy víte, co chcete, my víme, jak toho dosáhnout. Je to snadné, opravdu.