
Mít vlastní oddělení operátorů, kteří dokážou obchodním zástupcům sjednat schůzky, aktivně vyhledávat nové obchodní příležitosti či zajišťovat vítání nových zákazníků formou welcome calls a pečovat o ty stávající, si většina firem nemůže z ekonomických důvodů dovolit.
A právě pro to jsme tady my!
Firmy v oblasti telemarketingu se dnes zajímají jen o obří korporátní zakázky. To ovšem není náš případ. Každému projektu se věnujeme individuálně a zaměřujeme se na konkrétní potřeby klientů. Naši operátoři využívají svěřené know-how a jejich profesionální přístup ke každé zakázce je samozřejmostí.
K marketingu přistupujeme citlivě, se zapojením emocí a psychologie. Navíc, naše služby telefonováním nekončí, ale začínají. Navíc nejsme jen ti, kteří slepě obvolávají, připravujeme další novinky! Jsme zkrátka Vaše callcentrum a nabízíme služby v profesionální kvalitě, s vysokým výkonem a za rozumnou cenu, kterou dokážeme udržet na uzdě díky optimalizaci nákladů a našemu modernímu přístupu.
Jsme Vám k dispozici 24 hodin denně, 365 dní v roce, a to jak na telefonním čísle 776 072 498, na emailové adrese info@mojecallcentrum.cz, přes webový kontaktní formulář, na Facebooku, Instagramu i formou chatu přes aplikaci WhatsApp. Kontaktujte Moje callcentrum a nenechte své zákazníky konkurenci!